Veelgestelde vragen

Membership

Wat zijn credits?


Credits zijn het betaalmiddel dat je gebruikt je om workouts te boeken. Bij light ontvang je 8 credits. Bij medium 18 credits en bij premium 30 credits. Een workout kan 2 of 3 credits kosten. Dit wordt door de studio zelf bepaald en is afhankelijk van de groepsgrootte, populariteit en gebruikte materialen. Speciale lessen of workshop kunnen 4 credits kosten. Je ziet steeds vooraf hoeveel credits een workout bedraagt wanneer je deze aanklikt. Als je credits op zijn, kun je altijd extra credits aankopen in de shop of ervoor kiezen om te upgraden naar een abonnement met meer credits.




Zal mijn membership automatisch worden verlengd?


Ja. FlexPass is een maandelijks doorlopend membership en wordt dus automatisch elke maand op dezelfde dag verlengd. Door de eerste betaling in de webshop af te rekenen wordt je bankrekening geverifieerd en geef je toestemming om de volgende betalingen te incasseren. Je membership begint meteen op de dag dat je je aanmeldt, dus je kunt meteen beginnen met lessen reserveren! Er is een opzegtermijn van 1 maand. Je hangt dus nergens langdurig aan vast.




Hoe kan ik mijn membership stopzetten?


De opzegtermijn van alle memberships bedragen 1 maand. Indien je wil opzeggen, mail je dus minstens 1 maand voor de einddatum van je membership naar support@flexpass.be met als onderwerp 'Membership opzeggen'. Wat de einddatum van jouw abonnement is, vind je terug in jouw account bij 'producten'. Voorbeeld: Jouw maandelijks membership loopt tot 12 november. Geef je jouw opzeg door op 10 oktober, zal het membership stopgezet worden vanaf 12 november. Indien jij je opzeg doorgeeft op 13 oktober of later, zal het membership stopgezet worden op 12 december.




Welk membership past bij mij?


Bij FlexPass heb je keuze uit 3 memberships:

  • Light: 8 credits = +- 4 workouts
  • Medium: 18 credits = +- 9 workouts
  • Premium: 30 credits = +- 15 workouts
Een workout kan 2 of 3 credits kosten, afhankelijk van de populariteit van de les. Sport je 1 keer per week, dan kan je voor light kiezen. Sport je vaker en wil je ook high-end workouts doen, dan kies je medium of premium.




Hoe kan ik down/upgraden?


Indien je wil veranderen van abonnement, mail je naar support@flexpass.be & we brengen dit graag in orde voor jou! Je nieuwe abonnement zal dan ingaan vanaf de volgende maand.




Hoe meld ik mij aan als member?


1. Kies je abonnement Ga naar onze shop, klik op jouw abonnement naar keuze en betaal je eerste maand. De rest verloopt daarna vanzelf! 2. Installeer onze app Vul flexpass.trainin.app in je internetbrowser op je smartphone + klik op 'toevoegen aan je beginscherm' 3. Enjoy! Boek je favoriete workouts & nodig vrienden uit.





Gratis workouts verzamelen

Hoe nodig ik een vriend(in) uit?


Wanneer jij een nieuwe FlexPasser aanbrengt, krijg je een gratis credit! 1. Vertel je vrienden over FlexPass, zodat zij net zoals jij member worden bij FlexPass. 2. Geef de volledige naam van je vriend(in) door aan ons via de chat van jouw account. 3. Na een controle, ontvang je jouw gratis credit!




Kan ik onbeperkt credits verzamelen door vrienden aan te brengen?


Yes! Hier staat geen limiet op.





Jouw account & app

Waar kan ik de FlexPass-app downloaden?


1. Ga naar flexpass.trainin.app in je internetbrowser op je smartphone 2. Klik op 'toevoegen aan je beginscherm'.




Hoe kan ik eenvouding mijn boekingen met mijn eigen agenda zetten?


Vergeet nooit meer een les door je boekingen te synchroniseren met je agenda. 1. Ga naar je profiel 2. Klik op 'sync agenda' 3. Synchroniseer met Apple, Outlook of Google agenda





Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?


Je membership zal maandelijks geint worden via domiciliëring. Dit kan via Bancontact (elke Belgische bankkaart). Je heb hier dus geen creditcard voor nodig.




Mijn betaling is mislukt. Wat nu?


Dit kan om verschillende redenen mislukt zijn. Wegens privacyredenen ziet FlexPass niet waarom. Contacteer je bank voor meer informatie.

Wij proberen tot maximaal drie keer het verschuldigd bedrag automatisch af te schrijven. Wanneer dit niet lukt, zal je account tijdelijk geblokkeerd worden. Om je account terug te activeren, kan je de betreffende factuur dan handmatig in orde brengen.





Workouts

Hoe boek ik een workout?


1. Log in op je account & ga naar planning. 2. Hier zie je een overzicht van de beschikbare lessen die FlexPass deze week aanbiedt. Wil je gerichter zoeken? Gebruik de filters op locatie of type workout bovenaan. 4. Klik op aanmelden Wil je meer informatie zoals het aantal credits voor de les, het adres, beschrijving van de les, annulatietermijn en de faciliteiten? Klik dan op de les en vervolgens op 'meer info'.




Hoe annuleer ik een workout?


De annulatietermijn kan per studio verschillen. De annulatietermijn kan je raadplegen wanneer je de les bekijkt en "meer info" aanklikt. Ook krijg je na het aanmelden een bevestiging per e-mail waarin nogmaals de annulatietermijn vermeld staat. Binnen deze annulatietermijn kan je kostenloos afmelden: 1. Ga naar boekingen & klik op de les 2. Klik op "afmelden" Is de knop "afmelden" niet meer zichtbaar? Dan is de annulatietermijn verstreken en is het helaas niet meer mogelijk om te annuleren.




Hoe werkt de wachtlijst?


Bij sommige studios kan je je aanmelden voor de wachtlijst wanneer een workout volzet is. Mocht er een afmelding zijn voor de workout, dan wordt het lid die zich als eerste op de wachtlijst heeft gezet automatisch aangemeld voor de sessie. Hiervan ontvang je een melding per e-mail. Hou dus je mail in de gaten wanneer je je aanmeld voor een wachtlijst!





KBC-Start-it_logo2x-p-500.png
Wil je op de hoogte blijven van nieuwe workouts en locaties?
arrow&v